jossans presentation!

Hejsan! Mitt namn: Josefine Lindgren. Jag bor i storstaden Stockholm. Jag föddes den 6 Mars 1999. Alltså tretton år.
Detta är jag med min skötponny Picco 8.
Picco 8 är en stor c-ponny. Han är 19 år gammal och född den 28 Mars. Han är den bästa ponnyn jag någonsin träffat. Han är en skimmel. Nåt mer ni vill veta om honom? Bara att fråga mig. Kan honom in och ut.
Alltså vet jag exakt allt om honom. Nästan.
 
Min fritid är att fota, musik, hästar och att vara ute.
 
 
Varför ni borde komma hit och läsa våran blogg. Ni borde läsa våran blogg för att den kommer att handla om hästar, ridpass, fotografering. Och våra största idoler som är... O N E  D I R E C T I O N !
 
Det ni kommer att få läsa från min sida är. Hela mitt liv, mina åsikter, mina drömmar som jag hoppas blir uppfyllda. Allting som jag kan tänka mig att skriva om kommer NI bloggläsare att få läsa.
 
One Direction, mina GUDAR.
 
Adjö och jag hoppas att ni vill hänga med i våran blogg.
 

Kommentarer
Postat av: p

Klart jag kikar in:)

2012-09-29 @ 21:19:25
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad fin häst!

2012-09-30 @ 00:12:57
URL: http://chejorna.se
Postat av: Maja

Hur är Picco att rida?

Svar: Han är ganska skumpig i traven men alldeles underbar i galoppen bara att i galoppen blir han rätt så stark. Alltså är han jättebra häst att rida. :))
josefineochelin.blogg.se

2012-09-30 @ 14:25:45
Postat av: Fatma

bloglovin byte? :)

2012-10-19 @ 19:03:53
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din hotmail:

Url eller bloggadress:

Skriv här:

Trackback